Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

allmänt stört inlägg

Just nu sitter jag och är bara argargarg på min storlek så jag tänkte att jag kunde skriva av mig. Jag stör mig hur mycket på hur jag ser ut och min kroppsform och vikt. Efter jag slutade spela fotboll vilket är typ..2 år sen nu kanske, iallafall efter det så gick jag upp i vikt vilket är ganska självklart eftersom jag inte tränar ner det jag äter längre. Men det har satt sig som sten på mig, jag kan inte släppa det. Jag tycker det är jätte hemskt att ställa sig på vågen och se siffrorna som står där. Jag vet att jag inte är smal, och jag är inte heller fet. Men på något sätt så känns min vikt heeelt fel. Jag har S i byxor och i undantag kan det faktiskt vara XS på vissa byxor beror helt på modellen, sen har jag XS på linnen och S M på andra tröjor. Vilket är helt normalt enligt mig, sp borde jag inte vara ganska nöjd egentligen? Går man på stan så ser man alla tjejer som bara är beniga och väger verkligen inte över 50. Kanske mellan 40 45 50. Ibland tänker jag, fan vad smal  hon var, och hon och hon och hon. Vart man än kollar så är det bara smala tjejer överallt, kollar du på ett par jeans på en affär så är dom designade efter dems ben, och inte dom som ser ut som mig. Vad folk än säger om min vikt/storlek/form så tar jag åt mig direkt, säger som att jag är smal håller jag inet med, och säger dom att jag är tjock så blir jag bara som..helt borta i skallen och tänker på det resten av dagen. Det som satt mig hårt är orden man får rakt i ansiktet, det här är två exempell som jag varit med om som jag verkligen inte kan släppa och tänker på lite nu och då. Då jag fyllde år i somras så det första farfar sa då han kom in var, gud vad fet du har blivit!! Och då var resten av min dag förstörd och jag gick bara och tänkte på det där hela hela tiden, och nu då pappa fyllde år så hade jag på mig ett par tights som gick hål i på nightflight, fastnade i ett skåp. Detta var på sidan och jag lagade det så duktig som jag är, och nu för bara ett litet tag sen så gick lagningen upp och jag har inte orkat fixa det, men iallafall så hade jag dom på mig och då säger farmor, men har du blivit så fet så du rent spräcker byxorna!?! Vissa av er som läser det här kanske inte tycker att det är någon stor sak, och vissa kanske till och med skrattar. Men jag tycker att det är ytterst jobbigt att höra sånt, eftersom jag vet att jag gått upp i vikt. Skulle uppskatta om ni kommenterade och sa vad ni tyckte om det här, om jag har rätt i det jag säger eller är helt ute och cyklar. Skulle även uppskatta om ni skrev vilka storlekar på kläder ni tyckte var lagomt. Ha en fortsatt trevlig kväll folks!

Kommentarer
Postat av: Annie

Säger som tidigare, du är INTE tjock/fet/onormal:) Tycker att du ska vara glad för hur du ser ut!

2010-11-15 @ 17:28:16
Postat av: elise

jag har inte vägt mig på drygt ett år eftersom jag hatar de där, med siffrorna. hur jag än gör så är jag inte nöjd på något sätt. jag har ätstörningar pågrund av alla jävla tankar, som kommer hela tiden. så jag vet hur det är. jag har m eller s på nästan alla mina tröjor. jag lever i tights eftersom jag tycker att jag ser fet ut i jeans. de är ärligt alltså. men jag har väldigt stora höfter, kanske inte världens smalaste ben heller. men jag vet, att de är fan inte kul att gå runt och inte tycka om sin kropp. de finns dagar när jag tänker men hallå jag kanske inte är så jävla ful. men de finns dagar när jag tar på mig dom största jävla mjukiskläderna jag har för att dölja de där. vet att de är helt sjukt. helt jäkla galet. undrar vad du kommer tänkte när du läser det här, men alltså,nej jag vet inte. tänkte bara berätta att du inte är ensam. och jag tror inte heller du är fet på något sätt. du verkar helt normal. men jag vet, alla tankarna. de är inte lätt. å fan va långt ja skrev

2010-11-15 @ 17:39:21
URL: http://idelise.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Du ska vara glad för den du är! Du ska inte heller ta åt dej av vad alla säger till dig,det är svårt! Dom förtjänar egentligen en smäll på käften. Du är inte ensam om detta och Linnea jag har sett dej och du ser ut som en helt vanlig tjejs kropp, du är jätte fin :-) Man vill inte vara för PINsmal heller,hur snyggt är det? Jag förstår dej och jag tycker bara du ska vara nöjd för den du är..

2010-11-15 @ 18:00:02
URL: http://ehoo.blogg.se/
Postat av: Emma

DU ÄR INTE TJOCK LINNEA!!!!

2010-11-15 @ 19:29:16
Postat av: Flizzis

Heej! Din blogg är cool. Gillar bakrunden. Imin blogg så skriver jag inte lika bra :( Men du är välkommen att skirva en söt kommentar. Det skulle vara mig varmt om my heart :D PÖÖZZ PÖÖZZ! TACK PÅ förhand :D

2010-11-16 @ 15:34:52
URL: http://flizzis.se
Postat av: cissi

Förstår vad du menar. Har samma komplex fast tvärt om. Jag tycker jag är för smal. Alla har vi våra komplex, bara att folk är mer eller mindre duktig på att visa det. Det du inte vill ha finns det någon annan som skulle döda för. Se det från den ljusa sidan istället. : ) du är inte fet, absolut inte.

2010-11-16 @ 20:50:25
URL: http://cissisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0