Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wiiiiiie

igår så började jag kvart i 11 men halv 8 kom brudarna till mig och vi for till bryggan vid älven och åt frukost där, spelade kort och solade! skit mysigt:D hann att springa på stan en snabbis också, sen såg vi nemo sen hade vi 1 lektion till och då slutade vi efter den:) på kvällen vid halv 9 så kom isabell och julia, sen emma och paulina då for vi ner till älven och grillade och hade det trevligt! sen kom emil och kenny ett tag också!:) var hemma vid halv 2 och då satt vi igång en film men den sög och alla var trötta så vi gick in till mitt rum då vart alla pigga som fan! spårat vart det:) men kul var det iallafall, idag är det väll inte det bästa vädret så jag for med mamma och pappa på stan, hittade en tshirt och avslutnings klänning, äntligeeeeeeen!!!! trodde där ett tag att jag fick gå naken:) sen träffade jag emma och malin så jag gick med dom på stan tills det stängde, träffade robin också:D jag cyklade hem emma och stannade där ett tag och pratade och nu är hon påväg hit:)! vi ska prata om lite saker sen får vi se vad som händer.

nu börjar min mage kurra i takt med en låt...........hoppas maten är klar snart, det blir grillat, MUMMA!

(bilder på kläderna kommer senare)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, jag tyckte oxå det var konstigt! Skulle du ha nått emot att skicka den till mig? tror man kan skicka vi mejl, skulle vara hur snällt som helst, har försökt fått tag på den i år haha :D hur som helst, ssannapettersson@hotmail.com är min adress om du har lust :)

2010-05-23 @ 22:28:01
URL: http://ssaannapettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Linnea, Vill bara att du ska veta..

Att jag älskar dig så jävla mycket

Du är den som vet mest om mitt jävla äckel liv.

När jag känner mig som sämst kan jag prata med dig.

Du får fram dom rätta orden i alla lägen så jag inte vet vad jag ska göra eller säga.

Värsta rena tillfället att jag säger det nu(du vet varför) men jag borde säga det oftare.

Jag älskar dig verkligen, skulle inte klara mig utan dig!♥

2010-05-24 @ 18:07:51
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0