Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

melker

emma kom igår kväll någon gång sen drog vi oss iväg till söder:)
massa trevligt folk där så massor av skratt och kuligheter!

idag vaknade nästan inte av väckaren, musiken vart bara högre och högre sen hade jag fått in mobilen i täcket så jag fick panik för att jag inte fick ut den sen slog jag huvve i hyllan..
gick iallafall upp då och sakta men säkert började jag göra mig klar lite granna sen kom emma och vi cyklade iväg till lejonströms och mötte isabell och julia sen for vi till balder, var klar där vid halv 12 tror jag och då for jag hem igen:)
marcus hade gått upp och låst efter jag for så vart jag insläppt då jag kom hem då? njeeeet..
stod ute i typ tuusen år, sen for jag mamma och pappa på dop, lillmelker hihi:) sen var det en massa andra bebisar där också så jag fick panik, satt och höll i thyra och då hon börja gråta höll ja nästan på att börja gråta jag med:$ får panik då dom gråter.. kom hem för ett litet tag sen iallafall och vet inte riktigt vad jag ska göra nu..kanske se film med pricken i rummet intill:) pz

Dagens humör: glad och sjuk
Dagens borde: ingen aning
Dagens frisyr: lockigt=)
Dagens smink: smink;)
Dagens klädsel: strumpebyxor blommig midjekjol och kofta:) 
Dagens smycke: halsband piercing örhängen ringar=)
Dagens planer: gå ut och sola kanske:)
Dagens vill ha: mer grönt gräs:]
Dagens längtan: sommarlov
Dagens fundering: vad äre du tänker på?
Dagens beroende: kameran:)
Dagens personer: massooooor av folk
Dagens saknad: säger till då det angår dig=)
Dagens roliga: allt:) fast kanske mest ankan? eller vad säger du emma;)
Dagens låt: du snurrar min värld
Dagens bild:

Dagens mat: lite allt möjligt:)
Dagens pinsamma: inget
Dagens sanning: jag + bebisar = ingen bra kombination:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0