Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

nä de gjorde du int

kom hem från stadet för ett tag sen, for dit med marcus:) jag köpte skor sen lite saker till annie som kommer hem från spanien idag:) just nu sitter jag och kollar på skosnören (intressant) har hittat några snygga:) haha har inget annat för mig...påväg hem från stan så vart ja fan galev, HELA vägen hem från stan så sa marcus nä de gjorde du int till allting jag sa och även då jag inte sa nånting, inte kul. men ikv så vet jag inte vad som händer, ska grilla och kanske se nån film eller nånting:) ni kan ju höra av er om ni vill hitta på nånting:) pz

 

Dagens humör: glad
Dagens borde: vetej
Dagens frisyr: plattat
Dagens smink: mascara ögonbrynspenna osv
Dagens klädsel: mjukis och tröja + halsduk
Dagens smycke: de i läppen halsband och ring
Dagens planer: dunno:)
Dagens vill ha: allt bra igen
Dagens längtan: lov:)
Dagens fundering: varför marcus är så cp:(
Dagens beroende: tuggummmiiiiiiiiiiii
Dagens personer: marcus
Dagens saknad: hemliz
Dagens roliga: stan=)
Dagens låt: da da da
Dagens bild: ser inte så hel ut men;)
 
Dagens mat: nudlar
Dagens pinsamma: inget är pinsamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0