Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

käftsmäll

tråkigt på skolan idag som vanligt, kommer verkligen inte fram på bilden och vi har bara en massa vikarier hela tiden. som tex på spanskan hade vi typ en svenska lärare:O? ja mena värt att ha spanska om dom inte ens kan lära ut nånting:O? sen på gympan gick jag samuel victor och tobias en sväng ist för att vara med=) sen gick vi in och degade, tog mig tillslut upp till gröna och satt med malin och feffe ett tag sen pallrade jag mig neråt och då kom joel i full fart och var skiiiiitspidad och fick mig en smäll för att jag sa att han och hans broder var lika..:( inte snäll...sen hade vi svenska och gick in men då kom conny? då fick jag ett litet utbrott och sa att vi skulle sluta ha en massa jävla vikarier hela tiden då fick vi sluta(a) då drog jag och brudarna in till stan och sprang fram och tillbaka, seriöst vi var på fina 3 gånger, hm 5 och ck typ 70:O fattar inte ens att ja orkade gå så mycke...träffade på lite kul folk där också!:)

Dagens humör: glad och förbannad
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: plattat
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: tajts adidaströja och halsduk
Dagens smycke: de i läppen och halsband
Dagens planer: städa typ
Dagens vill ha: sömn
Dagens längtan: imorgon 
Dagens fundering: hur ska jag verkligen klara av att jobba 9 timmar + några timmar före och göra iordning saker för kvällen..
Dagens beroende: folk
Dagens personer: dom på skolanannana
Dagens saknad: vete:)
Dagens roliga: allt töp
Dagens låt: ingen än så länge
Dagens bild:

Dagens mat: 2 skedar fil och flingor:]
Dagens pinsamma: ingää:)
Dagens sanning: får nog bli att jag inte kan lägga in bilderna från mobilen te datorn..så ni får nöja er med de bilder ni får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0