Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jooooooooel

var ju som sagt i kåbdalis idag, de var fan kul:) gick upp kl 5(Y) gjorde mig klar lite snabbt sen vid halv for vi iväg och hämtade paulina och emma, HAHAH emma vart sjukt ägd:] vi kom utanför hon, och de var svart i hela huse

jag: haha hon sover säkert...
paulina: men jag pratade ju med na imorse:(
mamma: satan om hon sover:O
jag: jamen vi far väll nu då (efter kanske 1 minut utanför EHEH)

emma ringer till paulina
paulina: vars är du:O?
emma: MEN JAG ÄR JU HEMMA JAG SKULLE BARA PACKA DE SISTA OCH DÅ JAG VAR PÅVÄG UT SÅ SÅG JAG BARA ATT NI FOR IVÄG:(

HAHAH ja dog typ:O
sen väl framme efter typ 2 timmar och 45 min så fixade vi in grejorna i stugan sen bar det av i backen:D första gången i hela mitt liv jag stått på en bräda faktiskt, men det gick väll ganska bra:D ramlade iallafall inte i liften och gjorde ingen storbail i backen heller, typ stolt:] FAST SEN KOM JOEL MITT I BACKEN Å TOG FAST MIG och jag kan lova att det var djupsnö och ja skämtar verkligen inte:O men iallafall då kommer han

joel: NU ÅKER VI:D
jag: NEJ inte med dig, inte dit NEJ JOEL:(
joel: jo kom nu:D
och ner for vi iallafall men långt kom vi då inte..
jag hamnade fel då han svängde eller så vare jag som gjorde de eller ja, komplicerat:] men jag for pladask ner i snön, försvann typ för att de var så djupt, då stannade joel och bara började asgarva:O sen ramlade han också HAHA ägdddd:] men det var jävligt kul där:) sittlift och allt:O har typ drömt då ja sett att dom åker de i filmer ba de där vill ja åka:] sen dirr vi kom dit jag och paulina ba SITTLIFTAR WIHO hahaha:] men orkar inte skriva nå mer om det, ska lägga mig dirr och soooooova:] btw så satt jag och snackade eller snackar rättare sagt med frazze som nu mera bor ovanför mig HEEH:D jajajaja nu ska ja sova, måste vila ut mig till imorrn då joel tänkt visa min platts:( pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0