Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

håll i hatten

asså jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta eller vad jag riktigt ska göra, SATAN SÅ FÖRBANNAD JAG ÄR ALLTSÅ!!!!! frågan är ju varför jag ens gick på det där:O? hahaha ja är ju fan dum i huve som trodde på allt du sa. HELVETE så jävla arg man kan vara, sitter bara å skakar av ilska och snart går det väll ut över alla andra här i närheten. gud så jävla äcklig du är, du kallar mig äckel? råka du säga de till nån annan än dig själv eller:O? hahahah satan så körd du är, fy och fan för dig! nästa gång, då vetefan vad som händer, men jag lovar dig att du kommer ångra det iallafall!!!


måste lägga ner mitt beteende innan det händer nånting...idag gick jag iallafall upp kl   hemska tider det där..drog iväg till torp och var där i 1 timma sen for jag hem, tänkte sova men hade hunnit att  bli pigg så jag satt mig vid datorn sen tvn sen väntade jag på att julia skulle vakna och sen vid 11 drog jag iväg till stan, ja lova håll i hatten vare blås:O backen ner till bron gled jag ner för och sen på bron flög jag ut på vägen flera gånger:O slutade med att jag fick gå och hålla i mig i räcket hela tiden..sen kom jag fram till stan och mötte upp julia sen gick vi och solade:) kan lova att de va skönt! sen gick vi på stan och tjollrade på:D kom hem vid 4 tror jag det var:]? och sen dess har jag bara suttit här och dega:( skriver mer sen pz

Dagens humör: glaaaad
Dagens borde: duscha
Dagens frisyr:kinaboll och luggen har ju sitt eget liv idag..
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: tajts linne tröja
Dagens smycke: de i läppen och halsband
Dagens planer: ingenaning:)
Dagens vill ha: värme=sommar
Dagens längtan: sommar 
Dagens fundering: om jag och julia drömde på stan...
Dagens beroende: att vara inne
Dagens personer: julia
Dagens saknad: vetej
Dagens roliga: stan och julia då hon sola;)
Dagens låt: sagoland
Dagens bild:
Dagens mat: nå kött grejs te midda
Dagens pinsamma: då julia nästan puttade in mig i en gubbe..
Dagens sanning: kan skriva en lååååååång sanning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0