Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fuck this shit

är inte på så jäääätte bra humör ju inte...
men de här ska inte bli nå emo inlägg:D
idag på skolan så var väll alla ganska så trötta efter gårdagen, ingen var riktigt pigg iallfall;)
och ont som fan i nacken..kan typ inte röra på skallen utan att ja flänna söder, inte bra inte bra.
men ja, vad har jag gjort idag egentligen:S började med att jag skulle till skolan och så började min vandring men den tog slut lika fort som den började åt ena hållet iallafall, dom har ju såklart spärrat av vägen för dom gräver som nå tokar på min gata...dom började hos paulina och nu har dom gått hela vägen till mig också:O dumskallar...så jag vände om och gick vägen ner mot pauo och just som jag kom utanför dom så drar dom iväg med bilen.. happy linnea? nae...tog cirkus 20 minuter att gå till skolan i ovädret. asså seriöst den här vintern har tagit kål på mig:O först började det men en sjuk kyla som aldrig verkade vilja försvinna, sen kommer det typ METEEEEEEER med snö:O? vart man än kollar ut genom fönstrerna så ser man bara vitt, snön ligger över alla fönster förutom där uppe då..men gudarns alltså:( sitter och pratar med lillkajsa:) måste fan ta och vara med den där bruden snart känner jag! grymt länge sen sist:).. jag julia och isabell fick lov att städa hela gula laget på mentortiden idag:O seriöst vi hade en svamp och diskmedel och typ skurade väggar:O? allt klotter skulle bort och ja..det luktar iallafall gott där nu:) och ikväll vet jag då verkligen inte vad jag ska göra, blir nog att dö av tråkighet kanske? söder är stängt, har inte snacka me nån om att va me nån, känner som inte att gå ut i vinterlandet heller och då sista planen var ju läxa så jag kunde sysselsätta mig med nånting men icket det! men ändå skönt utan:) men nu ska jag pallra mig uppåt känner att jag mååååååååååste kissa innan de händer nånting HAHA:] pz

Dagens humör: glad trött irri arg osv
Dagens borde: städa kanske:S
Dagens frisyr: plattat och mössa
Dagens smink: ögonskugga kajal mascara osv
Dagens klädsel: svarta tajts grå leopardtröja och svart halsduk
Dagens smycke: de i läppen
Dagens planer: ingen aning
Dagens vill ha: pengar
Dagens längtan: samma sak som vanligt, tills de blir bra 
Dagens fundering: va nudå
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: dom på skolan
Dagens saknad: vet ej
Dagens roliga: de mesta
Dagens låt: mau apa
Dagens bild:

Dagens mat: macka mos och plättar
Dagens pinsamma: inget:)
Dagens sanning: if the music is too loud you're to old.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0