Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fix you

just nu står det helt stilla i mitt huve, vad ska jag skriva? ingen aning. ehm..igår som jag skrev på morgon eller på dagen kanske det var, minns inte riktigt så for jag ju iallafall på stan, solade en snabbis sen gick jag iväg och köpte min jacka, (L) på den. sen träffade jag amanda och gick en sväng med henne vi gjorde inte mycke alls faktiskt. hände dock en mindre trevlig sak. men sen så träffade vi i allafall samuel (morbror) och han var med nån kille som jag inte minns vad han heter men det var iallafall han som startade subway:D for hem kring 6 tiden, åt och sen pallrade jag mig iväg till skolan och där träffade jag emma och malin och vi gick iväg till söder:) dom skulle köra mörkerkurragömma eller hur fan de nu stavas:O de där va ett svårt ord..jaja, det var iallafall SVART där inne, man såg ingenting, eller vid sofforna gjorde man det men då flyttade vi oss till disco rummet där det verkligen var kolsvart och satt oss i mitten av hela stället. sen hör man att dino kommer, ska skjuta innebandyboll på oss, men slår till hans ben ist hahaha...fast han prickade mig en gång också, mindre skönt. sen hade calle slängt upp david och stas på taket till toerna och stas skulle hoppa ner men var som nån jävla 3åring...tog typ en kvart innan han vågade hoppa ner..och jag låg i soffan och tog de lugnt i mörkret och smsade, och eftersom de blir ljust för mig så ser jag ju absolut ingenting runt omkring, och sen känner jag bara hur soffan drar iväg:O satan så rädd ja blev..men då var det dino som flyttade den så att stas kunde hoppa ner HAHA dummer..sen käkade vi apelsin i mängder och då kom calle och blev frestad men då hade vi äte upp alla då vart han sur(a) jajaja nog om södersnacket vid 11 drog vi till emmut och var där och såg film:) sen försökte jag med att frazze skulle komma och möta mig så ja slapp bli våldtagen men näe..kom hem vid halv 1 nångång. nu känner jag bara hur sugen jag blir på att spela mariokart för att det står så sorgset och kollar på mig...tror nog det blir av och sen har ja ju musiken också, kan de bli bättre;)? får ta tag i att skriva mer senare också! måste ju få lite mer folk att läsa=)


en gammal vän från i sommar haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0