Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fitt skor=(

har inte skrivit på ett bra tag nu men har inte haft orken:) har iallafall suttit i cafeterian onsdag torsdag och idag så har haft typ sammanlagt 4 lektioner på 3 dagar:) dock gick mina skor sönder idag...gick på stan, testade ett par skor på hm (som jag ska få av dadi:$)  och sen då ja tog på mig mina egna så märkte jag ett STORT hål i mina skor:O har haft dom typ 3 veckor och redan trasiga....och köpte dom i lule så lite svårt att lämna igen:S..men de får ja leva med:) ikväll så blir det att gå på bio med emma julia och isabell(Y) såg några intressanta(?) prickar idag på stan, hästen och hunden HAHA emma och pauo fattar...och nu har jag inte så mycket att skriva:) kan lägga ut en dagens outfit eftersom ni ändå aldrig får några bilder för att min mobil kan dra:D


leopard tröja - HM
halsduk - åhlens(?)
tajts - cubus
skor - HM
ni kan få en till bild;)

dagens och gårdagens lunch, visst ser det smarrigt ut:$?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0