Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

deprimerande

blir typ ledsen, min bikini som jag skulle beställa till i sommar finns inge längre;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;( seriöst ingen bikini = OLYCKAD SOMMAR:( elsa sitter och asgarvar åt mig för det där medans kenny försöker få mig att bada med han och erik imorrn:O? skulle inte tro de va...och nu tog mina klubbor slut också=( men nightflight i fredags vart iallafall lyckat! vi sålde as bra:D sen var det ju en massa trevligt folk också och lite mindre trevligt:) men det vart iallafall en bra kväll för det mesta! kom runt tusen folk och det mesta tog slut i kioskerna och priserna vart bra också:) sen så var det ju bara städningen kvar efter vi hade stängt..det gick sjukt trögt! alla typ sov, speciellt jag:] sen pimpade jesper min tröja också så nu har jag ett hjärta på ryggen och en typ...krigargubbe eller nånting på armen:O sen fick vi fara kring 2 och då kom mamma och vi skjutsade först hem emma sen jesper och sen vart det sängen för min del!:) btw så färgade jag håret och klippte mig i torsdags, färgen vart bra men jag HATAR att klippa mig....att det försvinner hår från min skalle är inte ok:O jag blir typ ledsen då ja ser att dom klipper i mitt hår...så nu äre KORT eller inte sååååå kort men 2 cm kortare...det är fan mycke!

iallafall så igår hände det inte ett skit, vann överlägset i monopol mot mamma och pappa iallafall sen vet jag inte riktigt vad som hände:S sovde bort minst halva dagen iallafall, vaknade vid 11 men låg i sängen till halv 4, gr8..och idag så har det inte heller hänt så mycke, har mest suttit här och lyssnat på frazze som försökte få mig att komma upp med mat till han men icket! så snäll är jag verkligen inte:) sen har jag duschat och testat några olika sminkningar, jag känner verkligen att det blir intresseboken anteckar just nu men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva:O gör en dagens istället

Dagens humör: happy
Dagens borde: sova, ska upp 7 imorrn...
Dagens frisyr: mittbena (typ första gången i hela mitt liv och måste erkänna att jag ser ut som en zombie..) och plattat
Dagens smink: ögonskugga kajal mascara osvosv
Dagens klädsel: gråa mjukisbyxor svart linne och grå leopardhalsduk
Dagens smycke: de i läppen och halsband
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: pengaAR och sommar och min bikini(u)
Dagens längtan: sola me julia imorrn(Y)! 
Dagens fundering: palla ja upp 7 imorrn ba för den där läkarn:O? nää
Dagens beroende: cola
Dagens personer: familjen + annie
Dagens saknad: en säng långt långt borta HAHA:(
Dagens roliga: inget typ:S
Dagens låt: drop the world, prom queen a milli, on fire, da da da, king on set, drop it low, history och sist men inte minst we ready:) bara dom låtarna jag lyssnat på om och om igen idag
Dagens bild: ni få ingen=(
Dagens mat: halvnudel sak:] och fisk:O
Dagens pinsamma: ingäääääää
Dagens sanning: kan skriva en lååååååång sanning



även om du tog tillbaka allt som du har sagt
även om du grät och sa jag har aldrig känt så här
även om du sa förlåt för allt som du har gjort
så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
om du lovade att ändra dig och bli normal
om du sa jag kommer alltid att älska dig
skulle det inte spela någon roll
för tro det eller ej men jag älskar inte dig
du brände dina broar när du sa det där
du fick mig att förstå vem du egentligen är
jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
men när du ler så ser vi den bara mer
du har sårat mig mer än du tycks förstå
men ett öga efter öga, ja det heter väl så
du som tror på karma och kallar dig lärd
borde du veta att i nästa liv är du ingenting värd
och jag är starkare än du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0