Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

burning up

sitttter i marcus rum just nu och ska bara skriva här en snabbis. måste göra mig klar lite fort sådär också. men igår på dagen så städade jag i 2 och en halv timma:O? jag somnade typ....sen vid halv 6 så for jag marcus annie och pappa iväg till kåge, dom lämnade av mig hos kenny och sen for dom vidare och skulle lämna annie:) kenny gick iallafall och duschade och jag hade tänkt sova men då pratade jag i telen 170 gånger typ..eller okej nä men 2:D hahah ja dog typ då ja snacka me cc, så jävla kul...satan så ful kille måste jag då bara säga;) sen kom han tillbaka och försökte få mig ut i snöovädret! det snöade inte så mycke men..sen sa han att de var varmt så efter en tids tjatande från den pajken så fick han ut mig...vi gick och mötte erik sen vidare till ica:) jenniiiiifer kom efter ett tag sen chris och dom fixade lite grejs sen gick jag kanny och jennifer till kennys place, hann nästan att börja sakna sängen en aning på den korta vägen till ica, men fick tillbaka den:$ frös då som satan måste ja säga:O sen tjollrade vi på en massa:D:D:D:D hahahha kan då lova att vi har sjukt dålig humor:O! eller jag och jennifer iallafall kenny tyckte no bara att vi var knasiga=( men hur som helst så hittade vi på en massa kul:) snackade, skrattade i mängder, snacka ännu mer, dog av mycke mer skratt, myste lite med tyson:] lekte med raawr kudden, jennifer kollade på fiskarna och tyckte dom var söta medans jag typ var rädd för dom och petade på glaset så att dom skulle försvinna:(:( vart sadface för kenny pillade lite för mycke:O han hedde upp min bh och INGEN HJÄLP DÄR INTE...så fick försöka fixa det själv men de gick inte heller och båda dom två prickarna bara skrattade åt mig...sen försökte båda två men ingen av dom hade skills nog att få fast den igen..men sen fixade det sig;) hahhaa men ja orka inte berätta nå mer om vad vi gjorde:D upptäckte just 2 hockeypulver burkar mitt framför mitt ansikte, kändes frestande nanting..men nej, nu måste jag dra mig iväg till stan:) ska först och sola sen ska jag springa till mamma och lämna en jacka sen blir det att köpa en jacka också:)! sen ikväll blir det nog söder med lillgumman;D aja skriver mer senare tror jag nog:D pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0