Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

why?

har nyss ätit mat från tep woknroll eller hure nu stavas:$ ni fattar säkert, men vart lite besviken alla säger att matden där är så god men jag tycker inte alls den var god:S jaja, igår var mitt humör upp och ner hela tiden, jätte glad, arg ledsen glad igen, sen deprimerad..och drog ut min iska på joel=( sen efter skolan for jag och sinicca till stan och skulle ta bussen te kg men då  kom den aldrig så vi åkte med per till kg ist=D var där och tjollrade på till halv 11 då kom pappa och hämtade oss och då sov jag ganska bums, vaknade imorse vid halv 7 orkade mig inte upp förän kl 8, och som ni redan vet så finns det så otroligt mycket bladlöss just nu, och det blåste ju stormar inatt typ, och jag hade ju öppet mitt fönster som alltid, och nu fattar ni säkert redan vad som hänt, det låg FULLT med döda bladlöss på golvet nedanför fönstret då jag vaknade! hur vidrigt som helst!!! men nu har jag damsugat upp dom:] första lektionen så hade vi gympa, vart bara arg på våran vikarie då! han va ju sär..jag emma linus och tobbe var inte med på gympan och då lät det såhär

jag skickade ett sms
lärare: kan du lägga bort mobilen? (jag hede den i fickan)
lärare: vart hede du mobilen?
jag: i fickan?
lärare: jaha kan du låta bli att smsa på en timma?
jag: eh ja?:S
lärare: jahaaaaa, och då började han prata lite med dom andra och sa att dom skulle springa runt planen som uppvärmningen före fotbollen
lärare till mig och emma: men spring då?
jag: ÖH vi är ju inte med det ser du väll?
lärare: neheeee och varför inte det då?
jag och emma: vi har inga kläder:S?
lärare till linus och tobbe: jaha och ni då? inga kläder?
dom: nej?
lärare till mig: jag vill ha en lapp på att du inte har med dig kläder?
jag: EN LAPP?
lärare: jaa jag vill ha en lapp på att du inte har med dig kläder?

då gick tobbe och linus iväg
då vänder han sig till klassen ba, vad heter dom där? är dom alltid sådär?
sen dirr han vände rygget mot mig och emma sprang vi iväg

satan så arg jag var:O ska jag ha en lapp för att jag inte har med mig kläder?
typ på morgonen ba, du mamma jag har tänkt glömma kläder idag kan du skriva en lapp?
vad tänker han med:O?
då satt vi 4 ute och sen kom joel och hästbet mig:O? inte skönt...men vi busade på tills vi började,
efter skolan for jag och b-rudarna på stan ett bra  taaaag, men nu har emma julia och isabell kommit och vi ska springa iväg till söder! avslutning där:D tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0