Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sommarloooov

Igår möttes klassen i stadet på morgonen och tog en buss till ursviken.
Vi gick från konsum ungefär till kanotudden och paddlade kanot ofc, badade, pratade, käkade pizza, spelade lite fotboll osv och hade det allmänt kul. Riktigt lyckad dag enligt mig iaf, förutom att min och siniccas pizza smakade skit, är inte riktigt inne i pizzaätandet för jag tycker inte det är så gott, men den smakade kanel? inte ok.
På kvällen var det ju avslutning, otroligt tråkigt och sitta och lyssna på alla som pratar osv, sen började dom med nån jävla teater tep? bara pinsamt:S sen äntligen sommarlov, kalssensamlades och kramades osvosvovsosv sen massa kort, sen kom emil och hämtade mig och sinicca och vi for mot söder och tankade sen till sinicca och då kom hampe victor och nån till:D haha då skulle dennis fara till umeå för att äta på donken? iiiiiiinte värt:) men sen for vi till mig och jag bytte kläder sen till salsbring:) var hemma vid halv 12 tep:) idag så vaknade jag då pappa gick upp, alltså typ kl 5 på morgon? trodde att klockan var kring 9 då så jag pallrade mig upp sen minns jag inge mer och vaknade upp i soffan? for iväg till stan och fick med mig lite grejs till i helgen:) packat osv och nu sitter jag hära.


brännbollen i onsdags gick bättre än vad jag trott faktiskt, kom 2a i gula:) trodde inte vi skulle vinna en enda match men joda;D sen på kvällen..efter skolan for jag och sinicca hem till mig sen kom emil och vi for till kåååge och träffade hampus, for till hans stuga och tjollrade. det är hur fint som helst där! seeeen skulle jag och sinicca hem kl 8 och hur gick det med de? inte så bra;D kl var ungefär 10 och vi började mot stadet. hann till boviken innan hampus mamma kom och plockade upp oss på vägen så vi fick skjuts av hon, skit söt:)

Bilder från ursviken och skolavslutningen kommer att komma upp här då jag kommer hem om någon dag. ska till ursviken med emma och kanske malin om det gick bra för henne, hon var med i en liten olycka igår...hoppas de blir bra! men vi ska iallafall vara där och ha de kul:) imorgon blir det att pallra sig iväg till joypeak också:)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0