Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

orkaaaaaaaaaa

ni får nöja er med dom få inläggen som kommer upp här;)
nästan aldrig tid för datorn lilla längre;)
chill dag idag, först so=film, sen spanska=spel, engelska=fikaaaa, HK=städ+sluta 40 min tidigare
no= göra klart och film! sen slutade vi och jag pallrade mig hem sen mot stan med emmut:) blir nog troligast att vara med henne ikv också! träffade lillemil todaaaaaay, liet brun pojke kanski? jåå...sen satt jag mig på fitt brännesslor också! så fulla rompan och benen, inte skönt kan ja lova!  eftersom jag inte vet vad jag ska skriva så kan jag berätta hur veckan ser ut!

imorgon: tandis....sen jobba
onsdag: brännbolls turnering
torsdag: ursviken med min söta lilla kalss > skolavslutning > kanske stan som tydligen hade öppet länge?
fredag: fara till ursviken med emmut och maliiiin
lördag: tjollra på joypeak sen massa trevligheter runt på öhn:D

men nu slänger jag in en dagens sen springer jag upp och äter fruktsallad och glarre;D

Dagens humör: glader
Dagens borde: springa upp
Dagens frisyr: kinaboll
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: leggings med typ "nät" på sidan
Dagens smycke: ring halsband och de i läppen
Dagens planer: emmut i think
Dagens vill ha: pengar!!!!!!
Dagens längtan: torsdag
Dagens fundering: varför så bög?
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: massor
Dagens saknad: bajskorven själv:) hon vet vem hon är;)
Dagens roliga: allt men dagens oroliga var då emil filmade mig och sinicca då vi letade mina nyckar i busken:O...
Dagens låt: allt tep
Dagens bild:

lilltyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0