Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

srrrrrrrrry

har inte skrive på ultralänge om ja minns rätt och dom där bilderna ja lovade är ännu inte ute.
men dom får komma upp då jag är hemma för just nu befinner jag mig i sundsvall, wiho..
sitter och pratar med sinicca:] och hänner mig lagomt rädd sådära..
just nu är det bara jag och pappa hemma hos mormor, och jag sitter i rummet mitt emellan hallen och köket.
då hör jag hur någon kommer in i köket och sätter på radion och just då ser jag pappa gå förbi fönstret där ute? sen fick jag bara mer och mer känslan av att jag inte borde vara där:S..


nu sitter ja iallafall å ser nå typ, sjukhus program eller nå inte så jätte kul kanske men de funkar för tillfället:)
var in till birsta igår, hittade mig ett par jeansleggings en oversize tröja och en bh:)
ska se om jag får med mig någe mer hem nästa gång vi far, hoppas på att åka in till sundsvall också:)
finns ju lite mer affärer inne i stan;)

denna lillpojk, jens och victoria var på besök igår kväll, riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0