Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

magkatarr

nu känner jag mig inte som ett stort frågetäcken längre, jag har undrat varför jag haft ont i magen och omd et är farligt. ochdet visar sig att jag har magkatarr, WIHO..

gick broarna igår, lekte även i nordanålekparken för sista gången i mitt liv;)
dom ska ju bygga om det till en parkering och dom har en stooor parkering nästan just bredvid?
alltså jag menar stans bästa lekpark typ och den förstör dom? inte ok.

idag gick jag upp kring halv 11, drog på mig nå kläder och cyklade till stan i värmen.
Fick med mig 2 halsdukar och 2 tunikor/linnen vet inte riktigt vad det var, men de fick ja me mig hem av mamma=)
sen köpte vi nå typ, nutrilett fast grej, vart min lunch iallafall. sen köpte vi en massa tabletter å nå drick grejs som skulle vara bra för magen, kan lova att inget av det var vidare gott..
snart drar jag mig mot piteå! sover där lördag till söndag hos friends, kommer bli kung.
de blir även pdol! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0