Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You meant more to me than anyone I ever loved at all

HAHA hur tror ni det gick för mig att få mig upp imorse? HE GICK ÅT HELVETE, skulle ju lägga mig vid 12, somnade inte förän halv 3 för att marcus mamma och annie satt uppe och såg på tv:O sen skulle ja ju upp 8 men vaknade halv 1? men ikväll ska ja då fan SOVA INNAN kl 10!!! måste vara pigg imorrn, och mitt schema är ändrat sen förra terminen, så ist för att sluta 20 i 3 slutar jag 20 över och har ingen sovmorgon på torsdagar, kommer ju komma försent varje torsdag eftersom jag är van med sovmorgon:O och elsa, vart fan är den ungen nu då:O? hon sover säkert:( haha jaja, på onsdag blire att bekanta mig med min älskling:]]]]]] (ny mobil) sen blir det att snacka med amanda om min mobil för hon ska tydligen köpa den:) (DÅLIGT VAL) hehe enligt mig så......suger den:) eller den är kanske bra men jag hatar den förja har aldrig vela ha den:) men jaja, nog om detta jag ska hoppa in i duschen och förhoppningsvis få tag i elsa:@ haha:] PZ ursäkta mina bilder, har verkligen inga att komma med..




I shot for the sky
I’m stuck on the ground
So why do I try, I know I’m gonna to fall down
I thought I could fly, so why did I drown?
Never know why it’s coming down,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0