Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

you keep cuttin' me open, why?

tjeeeena, sitter här och skrattar fortfarande åt filmen..nä ja skoja så kul varen inte men jag har iaf sett the ugly truth, den var väll bra;D jag sitter och pratar med kenny på msn eller han dog typ nu:( men idag har jag suttit ett tag med marcus sen for han iväg så jag avr själv och såg typ 92848947984 filmer helt själv:( haha skulle försöka med en skräckis men de gick inge vidare(a) ehm...sen så har jag fixat mat till mamma och pappa typ kl 11 hahah de va fisk:( inge mys alls å kenny ba skratta åt me:( men eh nu ska ja gå och sova fniss, måste göra de så ja kommer mig upp imorrn i bra tid;) och sen på måndag så börjar ju skolan om igen, inte så pepp på det och är verkligen inte pepp på att se omdmmerna:O me nska dra PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0