Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

you dont get it

nu har jag inte skrivit sen i söndags tror jag, vi for ju iallafall på bio på kvällen, den va jätte bra faktiskt:)!sen for vi på ica fast då var malin tvungen att fara home:( så jag och emma träffade på anja emelie och sara så vi var med dom ett tag=)! sen for vi hem och jag såg på film sen vart det bums i säng och skola dagen efter igår alltså:) det var väll okej, vi gjorde pizza på hkn, snacka om att dom vill göra oss feta:O åt typ en tugga hEhE..och VARJE gång vi har hk så kommer joel till skolan, och jag hinner inte ner innan han har fare heller:( har inte träffa han på eviheter typ! och sen på kvällen pallrade jag mig iväg till söder, träffade på conny på vägen också men ja märkte nästan inte att de va han tills han gick förbi:] men jag satt iallafall där med en massa, sen var det möte så satt där också sen tillbaka till friheten haha näe skoja:( sen gick vi hem jag emma jesper och dannedee:) och träffade på mamma på vägen så gick med hon också, sen julia måste ju ha varit borta igår:O hahah ja fatta int va som hände:( och idaag så har jag varit på skolan, det var bra förutom att de är den jobbigaste dagen vi har! men klarade mig igenom den=) jag höll seriöst på att frysa ihjäl, de är så grymt kallt på skolan..men som tur va fick ja låna eijlots tröja:] sen vandrade jag och några andra ute en stund medans typ alla andra spelade bandy med conny hahaha han vart typ ledsen för att han förlora=( sem på sista lektionen så tog ja nåra grymt roliga bilder på julia och ja tror jocke vart lite..sur kanske:$ sen for ja hem, satt mig vid barnkanalen hahaha:( sen gick jag hit ner, sitter just nu och finslipar min berättelse om en litenliten apa till engelskan(a) sen så ska jag börja med spanskan och pratar med kenny å eijlot=) ska väll snart äta sen ska jag pallra mig iväg till först torp och virra bort mig ett tag sen gå in till eijlot om jag hittar och sno en tröja, eller okej..jag ska få en tröja(a) sen blire söder:) skriver mer imorrn eller ikv PZ


gammal bild i brist på andra, ska ta och byta tillbaka till min gamla mobil kanske ikväll om jag hinner och lägga in allt jag hade där, dvs alla bilder kommer ju då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0