Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

What matters most is how you see yourself

halloj alla sömntutot(?) kanske bara ja som är lite sömnig:] ska bara skriva det här sen så ska jag gå och sussa! har bestämt mig för att kliva upp kl 8 imorgon och lägga mig vid 9 kanske så jag är pigg till skolan på måndag..ikväll så har jag iallafall spenderat mestadels av tiden till att rita och umgåtts med mamma och pappa..haha vi gjorde ansiktsmask osv och pappa gjorde det faktiskt också(a) sen så har jag suttit och lyssnat då mika sjunger, kan säga att den där tjejen är galen:O men söt..haha ja, men eh nu ska jag springa upp och göra mig i ordning för sängen:) PZ

minnen som stannar kvar för livet:)




Yes, losing your heart's desire is tragic,
but gaining your heart's desire?
That's all you can hope for.
This yeas I wished for love..
to immerse myself in someone else
and to wake a heart long afraid to feel.
My wish was granted, and if having that is tragic,
then give me tragedy,
because I wouldn't give it back for the world.

Kommentarer
Postat av: mika

söt linnes

2010-01-11 @ 21:33:15
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0