Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

over my head

for ju på söder igår vare tro ja? näe..de var i förrgår(a) vi gick ju först till elliot och han spelade sin egen låt för oss, grymt bra! medans jag gosade med kitty:] om de var kitty:( dom har massvis med katter och jag håller inte koll på vad alla heter:] sen gick vi till söder och tjollrade på, vi gjorde faktiskt spanskan duktiga som vi är(y) sedan så gipsade vi våra händer och då ringde chris då jag hade gipse på handen och jag fastnade överallt och han sa att jag skulle ta andra handen och ta loss mig men den var ju fan mobilen i:O sen hade jag och calle vattenkrig:$ igår minns jag inte vad jag gjorde och idag så fick jag skjust till skolan av marcus, 20 i faktiskt så det var bara jag och fanny + 3 killar på skolan..=) och jävlart då slumpen får bestämma så har alla samma kläder? okej inte alla, men jag paulina och emma hade samma tröja och sen så hade alla 3 svarta byxor också(y) sen på luchen fick vi sitta ute...Haha det var fan kul:] alla ba, varför sitter ni här:O:O:O:O? åsså gick dom in i matsalen men gick ut för att dom fattade varför vi satt ute..det var nämnligen fullt där inne. sen hade vi gympa, första gången ja åkt skridskor på typ 1 år! det första jag gjorde var att ramla hahah:( sen förfrös jag väll mina fötter en aning sen så hade vi svenska, fick sluta tidigare för att hinna med bussen så vi SPRANG in till stan..och hoppade på bussen till maxi=) vi vandrade där ett bra tag, jag köpte en massa hihi. sen fick typ alla damp för att först sa p och e att bussen gick till stan 17.15 men då julia kollade så stod det tydligen 15.45 så alla fick damp, men julia läste fel hahah..och då vi stod vi bussen så kom de en bil och tutade på oss, ja vart skiträdd=( sen då ja kollade såg de ut som kenny där i bilen:0 men ja vet icket om det var han, men då tog vi iaf bussen till stan och jag förfrös mig ännu lite till då jag påbörjade min långa vandring hem. och nu sitter jag här och har just fått upp värmen, ska snart gå upp och fixa mig en ansiktsmask och läxa=)! PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0