Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

juuliaaa

julia var söt och la in headern åt mig jag gjort:) den vart inte så bra..men den får duga tills jag gjort en bättre:D igår så efter att emma och malin for så satt jag ju här, sen efter ett tag så ringde hampus och jag pratade med han och lyssnade på då han victor och micke tjollrade på haha..jag la mig nånting där vid 3 kanske, och mamma och pappa hade kommit hem bara ett litet tag före, låg och smsade och var helt borta i skallen för att jag var trött, sen hör jag bara hur mamma börja spy:O satan så äckligt de är, jag är jätte känsligt för sånt så jag låg och höll för öronen i ett år...sen somnade jag och gick upp vid 12=) har inte gjot så mycke idag, ska snart hoppa in i duschen sen ska jag tillbringa resten av kvällen framför fysikboken! har prov på tisdag och kan inte ett skit...sen ska jag försöka sova där vid 9 så jag är pigg imorrn=) PZ

Dagens humör: gla och trött
Dagens borde: duscha och fysiken
Dagens frisyr: morgon frilla(y)
Dagens smink: ingetttt
Dagens klädsel: trosor och tjocktröja
Dagens planer: läxa osv
Dagens vill ha: kramar:$
Dagens längtan: till imorrn kanske:D?
Dagens fundering: inget faktiskt
Dagens beroende: hockeypulver(L)
Dagens personer: ingen
Dagens roliga: hampus gjorde sönder hans kusins mammas skoter
Dagens låt: I feel like that
Dagens bild: har ingen



Kommentarer
Postat av: is

ska du börja ragga på hampus nu igen eller?:)

2010-01-25 @ 20:47:51
URL: http://ephjartais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0