Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hos butterbullen(L)

hähääääääääj, sitter hos butterbullen=buttran=idur fniss..hääm jag åkte med mamma ulla å tony in till stan och skulle träffa idur trodde jag men hon kom aldrig så jag gick till mamma och satt mig i köket där och somnade ett tag:( sen ringde idur efter ett braa jävla tag och sa att jag skulle gå till E4an så de gjorde jag och då dom var på solbacken så hade jag ju hunnit ner till E4an och trodde förhoppningsvis att ungdoms skulle vara öppet men icket så jag fick stå ute inte allt för läge sen så kom idur och plockade upp mig på vägen, vi for till expert söder och där skulle idur köpa ny mobil, en som jag ska köpta om bara ett litet tag:):):):):):) den är naaaaaaaajjs;) hon vart typ ledsen för att alla hennes pengar försvann till mobilen och minneskort osv hahaha söt:( sen for vi vidare till maxi, och idur fick inte upp luckan till mobilen så vi sprang iväg till expert där uppe och skulle fråga om dom kunde hjälpa men inge kunde ens killen som jobbade där få upp den inte:O det var en tjej som stod breve och sa hur han skulle göra men han fick inte  upp den då gick han till den yngsta killen som jobbar där och han fick upp den, haha vi trodde typ att dom hade limma fast luckan:( sen gick vi vidare och köpte godis på willy's haha vi fick till och med en söt liten burk till:$ haha de stod att de skulle kosta 67:90 om man köpte den där burken men då vi betala fick vi de för 37 fniss.....och gubben som jobbade där var lite småläskig..han kollade på oss hela tiden skit knasit:O haha men ni har idur komme tillbaka från att ha ätit och nu börja hon käka godis ihihihih fniss(?) PZ!


SÖTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0