Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hometown glory

första skoldagen på den här terminen då..kändes ganska så memingslöst och jag var bara arg i morse..igår så la jag mig kl halv 10 för att somna då..men somnade inte förän halv 12 sen vaknade jag kl 2 och var vaken till 4 eller halv 5 och skulle upp kl 6, men inte ringde väckaren heller då, så mamma kom in kl 7 och väckte mig:( sen så var mitt hår sepe för att jag hade hållt på med inpackning och sånt tjoller före så det var typ hur platt som helst där uppe och det kändes jätte äckligt:S så jag gick och tvättade det sen så blåste jag de som tog ett årrrrr sen så skulle ja platta håret men då funkade inte den där förbannade platttången så jag skulle ta den andra men då kunde ja inte ha den heller för det tar en jävla halvtimma innan den blir varm:O sen cyklade jag mot skolan kanske vid 5 över 8 och just då jag är vid bv så ringer paulina och säger att jag skulle vänta på henne så jag fick lov att vänta ett bra jäkla tag innan hon var uppe för den där backen...kom iallafall tillslut till skolan och möttes av alla gamla vanliga ansikten i laget, känndes lite depprimerande faktiskt, lektionerna sög också och på hkn vart jag mest sur för att vi skulle städa som nå jävla galningar innan vi fick gå därifrån:O sen fick vi en LÅÅÅÅNG utskällning också...efter skolan for iallafall jag och julia hem till mig och hämtade pengar sen cyklade vi till stan HAHA vi höll på att köra ner i älven:(:( sen kom vi dit och jag pillade lite på min nya phone:] sen gick vi en sväng..typ från vintergatan till ck och på vägen hann jag att träfffa jooel och emelie fniss sen for jag hem med julia emma paulina och isabell men emma och poe for till stan igen för emma hade tappa sin mobil å de va nån kille som hade den:S så vi andra for vidare mot mig och sen kom e och p..och nu så har jag gjort mig mos och köttbullar ihiih dukti ja är.men nu ska ja ta och göra mig klar sen bums isäng, blir en tidig kväll för jag har mega ont i huvet och jag borde sova ut eftersom jag knappt sov nånting inatt PZ!!!!!!!!!!!1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0