Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hejdå 2009 hej 2010

mitt nyårs har varit klockrent! spenderade kvällen och natten med julia emma och isabell;D haha först vart det krig mellan emma och isabell så mitt rum är en aning...kladdigt;) men det får fixas senare, sen gick vi ut i trapphuse och typ dog hahah en sprang vi omkring lite överallt och väntade på att det skulle bli den där nyårs saken på tv, och 20 i så sprang emma och isabell och tvättade håret sen då dom kiom tillbaka sa jag och julia att det var 10 min kvar då fick dom panik och började slåss om hårtorken hahah sen då isabell hade den så pajade hon den HAHA ägd:( då gick hon typ fram och tillbaka i mitt ruum och svärde åt emma hahah sen så vart det äntligen 12 och vi sprang in i rummet där alla redan satt, eller alla och alla, det var mamma pappa mormor mmarcus och annie:) och vi drack sånt där äckligt sak(a) sen så tog vi på oss en massa kläder och gick yut och smällde raketer och skickade iväg såna där luftbalonger. sen skulle jag gå på en snöhög men då var det bara lössnö så jag for längst ner i snöhögen och fick mig ingenstans så pappa fick komma och dra upp mig haha(a) sen vart de brottnign mellan mig å pappa, det var meningen att jag skulle få ner han i snön, men det var jag som åkte ner..3 ggr,

haha det här skulle ha varit utlaggt igår men datorn ville inte sammerbeta så jag fortsätter nu;D efter det så gick vi in ett tag och emma for hem då gick jag och julia å isabell ut igen och sprang upp på ett tak och plumsade i snö som var ändra upp till midjan på oss:O haha vi skulle gå längst ut på andra sidan och då vi skulle hem så märke vi att vi kunde ha fått oss upp på den sidan......haha men där smällde vi lite smällare osv(A) sen gick vi in till mig vid halv 3 och dom hämtade sina saker och började vandra hemmåt, vaknade nästa dag och minns inte vad jag gjorde, det var alltså igår..men på kvällen pallrade jag mig iväg till kenny och var där:) vi såg på film och ba tog de lugnt:) dock så råkade jag göra illa mig själv typ 3 ggr i huvet:( hahaha sen så vi såg nån american pie haha då varen i två delar så då kenny skulle he på den andra delen så vare samma som första hahah då vart han typ sur å ba jävla horfilm haha söt:(:( sen då ja skulle ut ur bilen utanför han så drunknade jag fan i snö med foten:O ja ba osatan va snö:( men ja, kom hem därifrån och smsade med elsa kenny och olivia och alla möjliga varelser men alla somnade förutom elsa och det var hon som egentligen skulle somna:O men vi planderade iallafall vad vi skulle göra idag och det var att gå in till stan och ja..HEHE hemliz:):):):):) men det BLIR imorrn ist, och om inte elsa är vaken då jag är klar så drar jag hem till jesper och kastar ut bådatvå i snön:O haha ja, jag vet inte om jag orkar det men...ska ta och hämta kameran och lägga in bilderna från nyårs men dom kommer få ett egen inlägg;D PZ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0