Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

heeeeeeeeyeeeeeeeeyheeEeEEEEyyYYYY

igår varte stan med emma och malin:D jag fick mig faktiskt skjuts till stan så ja slapp gå:] men vi vandrade, och vandrade och.....vandrade ännu mer:) hittade en tröja jag ska köpa idag, då ja ska in till stan haha, vi satt nere på inter och degade, sen kom en gubbe ba "hörrni tjejer vi tänkte stänga nu:)" jag: FASEN:( så vi spraaaang upp och skulle komma om dom hade stängt allt annat på ck och det hade dom ju också..då pallrade vi oss iväg till först ica sen bion och bestämde oss för att se på bio ikv, skulle se old dogs men den började för 2 timmar sen ungefär(a) så det bli att se har du hört rycktet om morgans?:) haha ja satt på en sån där eh..jamen som barn sitter på inne i bion för att dom ska kunna se, en sån satt jag på och började tänka på att barn kunde ha snorat ganska så mycke på den där före..och då sa malin att dom kunde ha kissat på sig också:O satan va panik ja fick:( sen gick vi vidare mot emma och satt där ett tag sen for jag och malin home:) då ja kom hem så var ja inte på så bra humör om man säger så, så ja vart otrevlig mot familjen och då varte värre, men sen pratade ja lite me mamma och marcus..sen käkade vi och efter det så skulle ja leta massa saker som marcus och annie gömt åt mig, sen spelade vi spel, de heter alias, då tar man upp ett kort och man är på lag, sen ska en i laget förklara så nära det ordet som står på kortet som möjligt men man får inte anväda ordet i nån annan mening eller så och dom andra ska ju såklart gissa vad det är, haha då varte såhär..

marcus: öööööh......ett annat ord för gås!!
jag och annie: JET
alla: hahahahahahahahahah
jag: vadå jet:O?
annie: JA VET INTE, ja vart förvånad då du sa det sen hörde jag mig själv säga det:(

hahaha de är skit kul:] men nu ska ja duscha och göra mig klar så jag kan dra mig mot stadet och sen blire att vara där tills mamma sluta för ja orka int gå hem:] sen blire käka å bio(Y) PZ

haha snögga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0