Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hahaha du har inget liv lalalala(y)

heeeeej kääära vänner och icket vänner hahaha nä ja vet inte...och ja vetefan vilket humör ja har just nu heller, skrattar bara för att det är så jävla patetiskt sen så är jag väll riktigkt förbannad och sjukt glad och vete gudarna:O i måndags så pallrade man sig upp på morgon, skulle upp kl 6! (hampus skulle också upp då sa att han skulle ringa å väcka mig) väckaren ringde 5 i 6 men jag stängde av den och la mig igen i hopp om att hampus skulle ringa så jag skulle få mig upp, men inte ringde han inte så jag somnade såklart om och vaknade 20 över 7(y) men drog mig iväg till skolan efter ett tag iallafall, dan sög..ingen frukost och ingen lunch för de va skitmat och hkn kunde dra:) skulle äta nå jävla spagetti med knäckta ägg:O fy å satan så äckligt det var..så jag var på ganska dåligt humör för att jag inte ätit:) sen for jag hem och snabbstädade åt lite och gick iväg till söder, skulle ha möte kl 7 men he blev inge av så jag satt där i all evighet innan de hände nå kul, satt mest och snackade sen sprang jag och jessan ut haha jag skulle slänga hon i en snöhög sen försökte hon dra ner mig också:O å hampus stod ba å skratta, sen gick vi iväg och skulle leta nån jävla lapp i en snöhög? fann nada, så vi gick in..hade möte, vart instängd i dj båset med jesper och benne, fick mig ut efter en evighet......sen pillade vi lite med kameror osv seeen så..satt jag emma hampus å malin och pratade:) och seeeeeen så tog det en timma innan jag och hampus fick oss hem EHHE pratade lite sen for han. och igår så skulle jag också upp tidigt gick inge vidare de heller sen vare ju skola..värdelös dag, hatar tisdagar:):):):) sen efter skolan kom hampus vandrande i gula fniss..han var liiiiiiiiite kall..sen gick vi upp och snacka me emma och vi 3 drog in till stan och var där i ett år typ..sen gick ja å hampe home och gjorde lite allt möjligt, han fick mig till att göra läxa men jag kunde inget annat än att stirra på orden så vart inge så mycke lärd vad det och idag hare vare lite fram å tillbak fick 2 utbrott ett på hampe å ett på nån jävla tjej på skolan, men nu ska ja draaaa ut eller nå finfint:) PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0