Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ett liv utan mening ett liv utan hopp och om jag valt en annan väg hur kunde det ha gått vet inte vart jag är har vandrat fel väg försöker hitta mig själv men finner inget här



hoooooooj, vaknade halv 10 idag och somnade om till halv 2.. gick upp och såg på tv sen satt ja mig här och skulle se film men ingen av filmerna funkade, eller en gick att se i 6 sec..och soptify funkade inte heller så min dag har inte varit så kul..pappa kom hem nån gång vid 4 och fixade lite mat åt mig så ja fick i mig det sen har jag suttit och käka alvedon ett flertal ggr idag av olika anledningar;S..nu för en timma sen så for jag och mamma iväg till coop och skulle köpa lite saker, träffade även hampe som var med maria och nån till så jag pratade en snabbis med han och sen for vi hem:) och då såg ja lite tv käka glass sen nu så sitter jag här igen, ska höra av mig till jesper tro ja:) han ringde 2 ggr inatt av nån anledning;S dissen fick han iaf;) PZ



han håller huvet högt och spelar sina kort rätt
gör detsamma och du vet det blir skit fett
för jag vet att jag hade varit ett underbarn
om jag skitit i att klaga
vi var dom svaga men nu tar vi oss upp
för alla gånger som du sa
jag ska bli en bättre man jag ska kämpa mig fram
för alla gånger som du sa
livet är hårt men jag kämpar endå
för alla gånger som du sa
jag tror på mig själv jag ska nå mina mål
för alla gånger som 
jag sa
det var bara en lögn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0