Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Emma och Malin!

somnade ganska sent igår för ja låg och smsade till typ..3 hehe(a) var inte så sent men:( somnade iallafall vid 3 och drog dissen, sen vaknade jag halv 10 då mamma skulle fara på jobbeså fick mig upp ganska så direkt då hon farit, ensam hemma då..sen kom pappa hem ett tag sen for han och handla köpte mat åt mig å hämta mamma sen drog dom på nån fest typ, så jag var själv från 4 till typ 6 kanske då kom emma och malin, sjukt härliga brudar de där! stort + på er=) vi såg film och pratade om allt och inget dom räddade iallafall min kväll:) imorrn kanske de blir att vara med hampus då han kommer hem, sen måste jag vandra in till stan och köpa smink..allt är slut:( sen så idag medans jag var själv så gjorde elliot mig sällskap genom msn(a)  hahaha tog jätte söta bilder på han:( sen skrev han en låt om mig:$ får ha och höra den sen nån gång, och nu sitter jag och emma och planerar en sak ihih, de kommer bli fett bra:D men nu ska jag springa upp och hämta mitt kära hockeypulver:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0