Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

blir av!

haha nu har jag inte skrivit på några dar för att jag inte haft tid eller ork. for till söder om det var i måndags eller näre nu var, de var kulit. dock så missade jag emma på vägen:] eller jag skulle plocka upp henne på vägen, fast ja kom lite sent så hon hade gått in igen så ja trodde att hon hade gått till söder men icket, så jag satt där själv med calle och nån tjej tills det började komma folk:D hahah sen satt jag johan tro ja han heter, marre emma och jesper och spelade kort(A) då var jesper skit noga med att hålla sina jäkla högar fina då fick ja typ damp så ja vart sur på han å han vart sur på mig haha sen vare fight, men ja vann(Y) sen på tisdagen så var det skola, sen gjorde jag..öhm ja det vet jag faktiskt inte nånting gjorde jag väll iallafall:) JO jag for hem och pratade lite med marcus som inte var allt för glad sen for jag och mamma iväg till maxi och skulle köpa mat å lite smp grejs, vart dock bj också(A) så de satt vi och käkade till det okända:) i onsdags så prtatade jag med marcus ännu en gång sen testade jag lite kläder och städade sen vart det att sova, och i torsdags, alltså igår så näe de var fan igår ja testade kläder:O va gjorde ja i onsdags då..jaja, idag så vare ju skola, piss mat så vi for till sib ännu en gång, dock bara jag isabell och julia dennagånge men de va king:) for till skolan igen och fick sluta kl 1(Y) sen nu sitter jag hemma och funderar på att göra mig en macka för ska äta kl halv 9 9 ikv på söder..aja de kommer bli fett kul iaf:D men nu ska jag ta och lägga in bilder på lite kläder jag ska köpa och sånt ja ska köpa, justja var på stan igår också och köpte koorta ljusa jeans shorts och en vit t-shirt med lite text på(a)

















detta blir förhoppningsvis att köpa, kanske inte allt men:) dom två bekinisarna som är längst upp kommer då att hamna här hemma dirr dom kommer ut! och det där mimmi linnet va ja ba tvungen å ta, haha de är så grymt gullit:) men nu ska jag göra mig en macka, kanske få lite sällskap av marcus och annie ochså:) skriver mer då jag kommer hem ikväll eller före jag far:) PZZZ!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0