Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

all over the place

tjeeena sitter och pratar med en ledsen joel:( men ja, idag så fick jag ingen sovmorgon för att jag skulle ha uvs.....men de gick väll bra, bara positiva saker typ=) sen så hade vi gympa, fotboll så det var min första "träning" på typ 4 månader i fotboll..känner att jag måste börja om snart! sen hade vi no, hahah vi hade lite sexualkunskap om växter? sen hade vi lunch och sen so sen så slutade vi:) då pallrade jag emma isabell och paulina hem till mig och gjorde oss supergoa mackor:$ sen for vi in till stan och var där ett bra tag, träffade emelie lopin karro ooooooosv sen så pratade jag med marcus och annie också, och annie kanske inte var den gladaste just då...sen pratade jag med hampus som inte heller var så glad. ingen verkar vara glad idag förutom jag..jag satt och skrattade åt ingenting ikv och calle tyckte bara att jag var toki:( men efter jag ätit så for jag ut med elsa hahaha vi hittade på en massa bus(a) gick först till stan och gjorde en sak..sen gick vi till morön och gjorde en annan sak..sen gick vi tillbaka till stan sen till söder, och eftersom vi hade varit ute och gått omkring i typ hela stan i nästan 3 timmar så hade vi tur att dom gjort varmchoklad på söder:$ satt och skulle göra ett mobilsmycke men de gick inte så bra, och då sa calle att jag skulle vårda språket..sen började han likadant då vart han sur på mig för att jag sa att han skulle göra samma sak:( haha jag fixade fast 2 nitar på min tröja sen en i läppen också som fastnade på typ 6 ställen så jag har lite ont där just nu..sen vid halv 12 så började jag och elsa vandra hemmåt, vart förföljd av nå fullisar ihih..sen kom jag hem och vart lite besviken på nå saker..sen nu så ska jag snart dra mig upp för trappen och hoppa isäng:)

sakna!!

Kommentarer
Postat av: julia

sv tack sötnos :))

2010-01-23 @ 19:01:18
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0