Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

whatever will happen

tjaaaaaa

skulle vara med emma ikv men he blev inge av så har suttit och prata med mamma och pappa i mängder om allt mellan himmel och jord, sen spelade vi kort osv, he går bra de me=) jag som är så bra på kort:$ vet inte vad jag har att göra egentligen, inge på datorn, inge uppe osvosvosv...försöka se en film som jag verkligen inte kan se...har sett typ 40 min sen stängs den av hela tiden, klarar verkligen inte av den! men den ska ses iallafall=) imorgon blire att jobba mellan 12 och 4, sen ska vi nog äta nå gott och ska troligast vara med hampe också så vi får väll se vad vi hittar på:) men nu ska jag ta och göra nå kuligare än att skriva här=)

Dagens humör: glad=)
Dagens borde: sova typ(a)
Dagens frisyr: morgonfrilla(Y)
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: jeanstights och tjocktröja
Dagens smycke: 2 armband halsband och de i läppen
Dagens planer: film sova osv
Dagens vill ha: hampe
Dagens längtan: imorrn
Dagens fundering: varför?
Dagens beroende: cola godis och tuggummi
Dagens personer: mamma hannah OB osvosv
Dagens roliga: haha typ jag:(..
Dagens låt: massor av låtar
Dagens bild:
 
Dagens mat: inge te frukost lunch minns int middag tacos
Dagens pinsamma: inget
Dagens sanning: if you want my future forget my past

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0