Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

we love that basketball

orkar inte berätta så mycke om helgen, myste på bio med hampe mohihih...såg edge of darkness, riktigt bra men vetetusan om hampe tyckte de:( igår så gick the family till öh..ja pappas kompis och skulle mata hans kisse för att han är utomlands, en riktigt söt en..sen for jag mamma och marcus till stan vid 10 i 9 skulle vaara hemma 9 för att då började de nå på tv..sprang på ica sen på jobbe å sen hem, kom hem 10 över(Y) sen somnade jag vid halv 1 och skulle upp kvart i 6!?!?!?!! men fick mig inte upp...gick upp 20 i 7 och skulle alltså till tandläkaren 35 minuter senare(Y) men jag hann..var hos tandis 1 timma drygt inge kul..sen kom jag till skolan och gjorde en massa....men orkar inte skriva så mycke, i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att vara med lilleman! sen på söndag äre ju själva alla hjärtans dag♥ mohihihi så vi får se hure blir då:D imorgon blire ju skola. sen får vi se..har dock svenska prov i morgon, om sagor:S vi får se hur det går med det. men nu ska jag ta och lägga in en dagens och sen kila upp och hitta på nånting, kanske dega framför tvn och spela tetris EHEHE:$

Dagens humör: lite sur sådär, men förövrigt så bra;D
Dagens borde: hehe kolla igenom svenskan kanske
Dagens frisyr: lite...ehm, ja nånting
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: LL byxor, linne och grå tröja
Dagens smycke: halsband och de i läppen
Dagens planer: hemliz
Dagens vill ha: haha lilleman typ=(
Dagens längtan: lilleman
Dagens fundering: FUCK U är min "fundering"
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: dom på skolan
Dagens roliga: hampus rumpa mitt i himlen! hahahaha nog bara ja å han som fatta=(
Dagens låt: basketball töp
Dagens bild:
 haha frågan är hur jag mådde på den där bilden......men erkänn att ja va liiiite brun:O och röd..:( vart grillad på grillen haha..............
Dagens mat: dryck te frukost, skolmat te lunch och kött å pommes te middag(Y)
Dagens pinsamma: ingenaning=)

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

UMELINNET ;)

2010-02-14 @ 18:43:13
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0