Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

we can make it if we try


TACK SÅ JÄVLA MYCKE CP BLOGG...................
hade skrive as mycke men sen så ba POFF, borta:(
jaja det är väll bara att börjA om..

igår så hämtade jag upp olivia i boviken och fortsatte mot kåge=) hampe ofc!
han fyllde ju 15! storpojken(Y) ÅH de känns verkligen meningslöst att skriva nu:(

men vi gjorde inte så mycke i början typ bara snackade och tog de lugnt:)
mobbade olivia en del också HAHA skitkul:(
sen så städade jag och mensis medans hampe duschade, vart fan stolta!
sen gick vi ut och snackade med nåra sen gick vi ner till preem:)
vart slängd i snöhögen av hampus en kom olivia och snöpulade mig, TACK.....
älskar er också:(
sen vart olivia också nerkastad(A)

men vi hyrde film å köpte lite sen gick vi tillbaka, såg film mobbade olivia ännu lite till..
myste mohihi, och ja..ja vetefan vad som hände, men jag hängde över sängen och både olivia och hampus kittlade mig:O fick panik:(..

sen gick vi ut igen och kenny kom och snackade med hampus så jag passade på och försöka få ner olivia i snön men de gick inte så jag kom på den brillianta idèn att säga till hampus vem olivia pratade med och såklart så kom han springandes efter henne och kastade henne i snön HAHA:(

men nu måste jag skynda mig att göra mig klar! ska snart in till stan sen blire bio ikv med hampus och olivia, blir att se edge of darkness, lägger in bilder ock så senare också! PZ


Kommentarer
Postat av: isabell

go linnea:D

2010-02-08 @ 15:38:53
URL: http://isabellladegren.blogg.se/
Postat av: OLIVIA:@

HAHAHAHA VAFAN!!!!!! du kan ju int skriva mensis...cp...älskar dej ändå;$



HAHa.... du snöhögen nästa gummsan(Y)<3

2010-02-09 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0