Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snyggbulan(L)

orkar inte skriva så mycke nu, vill bara krypa ner i sängen å mysa hihi:$ efter skolan drog iallafalla jag emma malin och jessica på stan och fixade lite priser osv till nightflight:D ska även dit imorgon och fixa det sista, men sen vid halv 5 kanske for emma så jag malin och jessan gick upp till frasses och käkade, kan lova att vi vart feta:O satan så mycke pommes man fick....sen vid 6 skyndade jag mig iväg till mamma och vi cyklade hem, sen satt jag ´hemma och pratade med marcus och annie ett tag sen kom pappa och vi for till bure och hämtade brädan osvosvosvo, sen skjutsade han mig till söder och det är där jag har spenderat min fina kväll(Y) HAHA satt i kiosten där...och malin och joel drog kylskåpsdörren åt olika håll, och så klart skulle malin tappa gräppet och joel fortsätter dra så han smäller upp dörren i ansiktet på mig:(:(:( så nu har jag ju en skitsnygg bulda där vilket förklarar rubriken...jajajaja nu ska jag käka klart mina riskakor och saft(A) sen ska jag pallra mig upp och sova, en riktigt lång dag imorgon...typ 4 timmar:O kommer dö av tråkhet(Y) fast i vanliga fall bruka ja ha skola i 7 timmar;) men jaja nu ska ja gå på riktigt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0