Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sjuk i huvet kallas de lillavän

är lika förbannad som jag varit tidigare idag! eller HELA dagen rättare sagt pga en jävla person som ÅÅÅÅÅÅH jaa...kom just från stan iallafall, köpte tajts:) HAHA ja å paulina typ stod å skrek i provgrejsen, he va fan ett under att ja fick på mig dom där med mina feta ben:O men nu är dom mina iaf:) ska snart iväg till söder men ska först försöka få klart spanskapapperet som jag inte fattar ett skit av, snöööööögt(Y) vetefansen vad jag ska hitta på på söder:) men nå kul äre ju allti;D imorgon så blire ju skola som vanligt då, är nog inte allt för många lektioner vad jag minns, eller okej..jag kommer ihåg att vi har gympa å svenska(a) någe mer äre iaf:) sen blire vb på kvällN och sen på fredag drar jag iväg till lule och är där från morgon till lunch typ sen ska jag tillbaka till pite och vara där tills på kvällen nån gång, he bli najjS!:) senare i helgen vet ja då inte vad jag ska göra:) känner att jag inte behövde planera saker förut då ja var med *dig.. men nu måste ja de för ja har int kvar dig längre. men de va alltid vi och så skulle de va... JAJA inge emosnack nu, ska pallra mig iväg med läxan till söder och kanske få lite hjälp där:D pz


söt vägg jag har(Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej som faaaaaaan....

2010-02-24 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0