Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

shulululu

hallåååååå var uppe till typ 4 och snackade med kenny sen vakna mamma å börja dampa hehe(6) sen somnade han:O den jäveln....vaknade kring typ halv 12 kanske av att jag hade tusen sms(?) nä men 2 iaf:D hade vanliga halebop eller vad man nu ska säga förut och nu har mamma bytt så ja har halebop vänner, DE SUGER FAN AV KUKEN PÅ TORGET VAFAN!!! de stod att jag hade typ 234 sms kvar, ÄNDÅ GICK DE PENGAR? så har tydligen smsat upp 180nånting kr på mobilen:O jävla fitter ja ska stämma dom HEREHHE¤EH:$ haha nu sitter jag iallafall och snackar med paulina om mina kläder HAHA hon är ju för söt...och så sitter jag och lyssnar på en ganska bra låt som ja hittat;D black cloud heter den! känner mig riktigt, PEPPAD PÅ ALLT heheheheheh wiiie:D eller nja, men ovanligt glad iaf;D längtar så in i helvete till i veckan och NIGHTFLIGHT ( nu på fredag i anderstorp skolan, 19.00 till 01.00 BE THERE! ) ja iallafall, OCH LOVET!! ska ske en massa kuliga saker, och jag och julia är typ dom enda som stannar kvar i skell så vi ska sooooooolasolasolasola och bli brunisar:$ nu har jag just käkat soppeloppa;) och ska ta och träna på spanskan:( måste kunna den imorrn annars får vi väll se om jag ens kommer mig ut från klassrummet:O ehm ja, det var väll allt för mig:D kanske skriver mer ikväll eller så blire ju imorrn om jag hinner! kanske blir att färga håret ikväll också! bara lite mörkare=) pz



KUNGEN SJÄLV! (i mitten utan tröja EHEH)

Kommentarer
Postat av: eliinH

ja ska va i skelle :P men även i ume ;)

2010-02-28 @ 21:40:04
URL: http://tjejenmeddenvitahsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0