Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

secret

sittter häääääääärärärärärär som är väldigt ovanligt, jag har alltså spenderat min lördag kväll framför datorn..fast som tur var är jag inte den enda som gjort det, joel satt mestadels vid datorn han också och vi bestämde oss för att jag skulle gå iväg till tuböleskolan och möta han, men ja hittar inte dit så han försökte förklara men fattade noll och jag pratade med kenny samtidigt och frågade vart tuböleskolan låg, han ba och du vill ha en vägbeskrivning? ja ba men ja hittar väll själv då:( kanske bara blir lite våldtagen innan jag är framme:] hahah jaja, men jag for inte dit och joel drog sig i kojs ist så kanske ska vara med han imorrn:) just nu sitter jag iallafall och snackar med jennifer:) men nu ska jag nog också börja ta och göra mig i ordning, får ju inte vakna allt för sent så jag inte kommer isäng imorrn:) såhär ser veckan ut iaf..skola måndag, sen möte och dirr hem och sova, upp typ 5 halv 6 på tisdag för att hinna med bussen kl 7 till kåbdalis, kommer hem därifrån vid kl 6 och möte kl 7...sen skola ons tors fre sen på fredag blire att dra och jobba på nf!:D fullt ös;) men nuuuuuuuu ska ja sova:] pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0