Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

se dig omkring, har du funnit din plats? problemen tar över och du vill ge upp

jag känner hur hatet bara strömmar genom kroppen, att de finns så vidriga människor? satan!...jaja nog om detta, skola idag sögkuk! gjorde fan inte ett skit som var kul idag:O? eller så är det bara för att mitt humör tar över..har varit på dåligt humör...ja vetefan hur länge! igår var jag ju iallafall med hampe å olivia, vi gjorde inte så mycke alls vi typ..satt här och hampe kollade på typ blocket eller nånting medans jag och olle tjollrade på lite, kittlig var han då också, fick sina fina ryck HAHA:( olivia drog där vid 10 och hampe vid 11 sen låg jag och typ fnälla sönder för att jag har ont som satan över hela min kropp typ...och hampus har dels smittat mig:( jag har typ hostat upp min hals:O det gör hur ont som helst, sen på skolan så höll jag nästan på att svimma, mådde illa ont i huvet och vart yr..men jag klarade mig genom dagen iallafall=) men nu ska jag ta och se om jag hittar nån bild att slänga upp, känner att det var ett tag sen! btw jag skulle ju lägga in alla bilder och musik osv från blåan för ja kan inte ha de minneskorte i den här mobilen jag har nu..så jag hade den igår + dagar före de...men iallafall så lyckades jag he sönder den:O jag satt och pratade med hampus i telen, inge konstigt med det sen dog den, slut batteri trodde jag ju såklart så jag sprang upp och satt den i laddaren och efter typ 15 min så skulle jag starta den igen, men näe de gick inte? sen pillade hampus på den och den hade batteri och allt men gick itne att få igång ändå...så vi får lämna in den sen blir det att sälja den så jag får mig nå pengar=)..men ja, som sagt så ska jag pallra mig iväg uppåt mot tvn! nä ja vet inte..ska göra mig nå ansiktsmask och massa sånt grejs så jag kanske får bort mina allergiprickar:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0