Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

orka

ställde väckaren på kl 9 men orkade verkligen inte gå upp så jag gick upp vid halv 11 ist, fixade mig och fick börja lite senare också, men det gick hur bra som helst att jobba och från å med nu ska jag jobba nästan alla söndagar=) he ska bli nice, moneymoneymoney(Y) jobbade till 4 och då gick jag och mamma ut och där väntade våran skjuts sen fixade vi i ordning maten osvosvosvosvosvo, ska se film med marcus och annie ikv och just nu känns det som att hela mitt liv håller på att rasa ihop av olika skjäl...men ska int skriva om de här

Dagens humör: glad i början nu äre ba på botten
Dagens borde: snacka med en..
Dagens frisyr: orka beskriva
Dagens smink: fondation *stavningen* mascara ögonskugga osvosv
Dagens klädsel: strumpebyxor leopardtröja
Dagens smycke: klocka, svart armband me massa saker på, rött armband med hjärtan och ett silvrigt, 2 halsband och de i läppen
Dagens planer: film och snacka me en
Dagens vill ha: håller jag för mig själv..
Dagens längtan: tills allt blir bra
Dagens fundering: why..
Dagens beroende: cola å godis
Dagens personer: dom på stan å dom här hemma
Dagens roliga: massor i början
Dagens låt: someday
Dagens bild: är på för dåligt humör för att hitta nån
Dagens mat: kyckling te lunch å kött å klyftpotatis te midda
Dagens pinsamma: ingeee
Dagens sanning: i don't know anymore....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0