Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

just stand up

igår var jag som sagt i lule, vi for inte till pite utan stannade kvar i lule ist:) vart inte så jääätte mycke köp men de får duga:D kom hem vid 7-8(?) snackade lite med folk sen vid halv 11 gick jag iväg och skulle möta elliot och vi drog till pan, var där kring 11 och till 20 över sen for vi till söder och satt där utanför:) sen då jag kom hem som var kring 12 så började jag och mamma spela monopol, spelade  till halv 3 haha:] de äg! sen idag så vaknade jag sen somnade jag om sen vaknade jag av att ja fick en massa sms av typ alla:O är fan känd! EHWHE nä men..skulle egentligen vara i kauug ikv, men he blev inge av så får se vad jag hittar på istället kanske vara med nåååååån hiih=) orka int skriva mer men kan vara snäll och lägga ut de jag köpt ist:)


 

 
(knappar på baksidan)





(dragkedja på ryggen)




block som ja kan rita och skriva i + en penna vi fick.
och sen köpte jag tights:)




Dagens humör: typ ganska glad
Dagens borde: dunno
Dagens frisyr: plattat
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: tights den svartvita oversize tröjan och halsduken där uppe
Dagens smycke: de i läppen halsband 2 armband
Dagens planer: vete
Dagens vill ha: *han
Dagens längtan: tills de bli bra
Dagens fundering: hemliz
Dagens beroende: cola gröna björnar:] och tuggummi
Dagens personer: mami än så länge
Dagens saknad: *han
Dagens roliga: typ inget
Dagens låt: sagoland
Dagens bild:
 
Dagens mat: nudlar
Dagens pinsamma: inte ett skit:)
Dagens sanning: inget kan bli som förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0