Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jjjooel

helvetet vad ja blir förbannad:O apb suger häst balle fattar typ ingenting sen har dom ju gjort om blogg.se också:O jag känner mig lite..efterbliven! ja vetefan när jag skrev sist typ i torsdags? men på fredagen så börja jag egentligen kvart över 9 och hampus skulle komma och väcka mig kl 7 för han skulle jobba, men ingen hampus...sen så då jag kom till skolan fick ja veta att vi började kl 11:O satan så länge ja kunde ha sovit så jag var väll lite mindre glad då, men då drog jag och brudarna iväg till mig och käkade sen kom hampus efter ett tag och sen så fick vi lov att springa till skolan för att inte komma försent, men he vart vi ändå;) sen kom jag hem vid 20 över 2 och då kom hampe sen fick ju skjuts till han och där spenderade vi kvällen, vi såg film och käkade med hans söta mamma hahah...sen vete fan vad vi gjorde, jag är inte så jätte kul just nu och de vet han så han håller på att reta mig och kittla mig hela tiden så ja blir ännu mer sur sen sover jag mestadels(a) på lördagen så vaknade jag vid...nångång och hampus kom vid nångång men då duschade jag ochan tyckte jag tog evigheter på mig typ:O sen gjorde vi inte så mycke, fixade lite med maten senare på kvällen och sen satt vi mest med familjen och annie, vi såg va hettere....robinson:D snacka om att jag vart glad då hans vann! jag och mamma satt och skrek och alla andra ba, öh?... men ja....somnade dirr då hampus hade farit på natten sen vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och tände lampan ba, du måste ju tvätta bort sminket flicka lilla:D ja ba tack jag sov(y) men jag gick upp och det var vid typ 2 kanske så jag ät sen gjorde jag mig klar och låg i sängen och pratade med lite folk..sen somnade jag och vaknade såhär typ 495843894 gånger, vaknade av att det ringde också men he sket ja i för ja sov! sen snackade jag tydligen med hampus också:S inge som helst minne av det så jag fick lov att kolla vad jag hade skrivit så jag visste vad jag sa:$ sen så är jag ju lite mobbad av frazze också:(:(:( ska döda han sen, fast då skulle jag åka i en snöhög med en skopa snö över mig........men de tro ja int på så mord blire(6) idag så vaknade jag halv 7 av att jag var lite sliten kanske, kollade mig i spegen och märkte att jag hade utslag över typ hela mig...............är allergisk mot nånting men ingen aning om vad, men börjar undra om det var allergi för hampus har fått likadant typ:S vi är väll allergiska mot varandra:( men jag smörjde iallafall in mig i nå skit sen nu äter jag allergi tabletter också(y) skola sen då, jag julia och emma sprang iväg och filmade glen! skit kul snubbe hahahahha ja dog typ:( sen hade vi massa tråkiga lektioner, sen for jag hem där min pojke väntade på mig=) vi gick och la oss och somnade sådär efter typ 20 min och sov vetetusan hur länge, vaknade av att han snarkade och pratade i sömnen sen smälle han till mig:( då vart han sur för att jag inte väckte han..sen drog han iväg till max och jag skulle käka sen fara på möte men he orkades inte så jag satt mig framför tvn med läxa medans mamma och per snackade om nå men he gick inte å tänka där:O så jag gick ner hit och här har jag inte suttit på typ 4 dagar! känner mig nästan lite duktig, sen så håller tvn på att paja också...men nu ska jag göra nå kul=) pööööösss

Kommentarer
Postat av: olivia

Haha:]

händerfan:D?<3

2010-02-01 @ 23:53:52
URL: http://oliiiviabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0