Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

its a good day and im living my life

sitter här med min kära godispåse som jag fick av mamma:$ vaknade i morse av att mamma kom in och jag snackade med hon men om vad minns jag inte:S sen väckte pappa mig och frågade om jag ville följa med till kissen osv:) så jag gick dit med han och satan vilket väder det är ute! så grymt skönt:D där borstade jag iallafall kissen och jävlar vad han tyckte om det!;) sen ringde mamma och sa att jag skulle vara på stan inom 5 min, och vilka drabbas av panik då:O jag och pappa skyndade oss hem och han skjutsade mig till stan, gick in till mamma och efter ett tag kom BO, han skulle kolla mina knän och det gjoerde han också, han flyttade knäskålarna och knäckte till dom sen knäckte han även mina fotleder. och jag har 50 - 60% chans att bryta höftleden eller vad det nu var om jag inte börjar sitta normalnt, så jag får väll ta och göra det:)

igår efter maten kom paulina och emma hit igen jag fixade mig lite sen for vi iväg till torp, träffade en massa kul folk, fick även ett alla hjärtansdag kort av stas mohihi;$ sen gick vi iväg till coop köpte dricka å godis osv:) sen satt vi inne på söder och bara chillade! efter ett tag for julia paulina emma och isabell och jag satt med malin och felicia då:) pratade även med calle anette osvosvosv:) men nu ska jag slänga in en bild sen ska jag duscha, emma kommer ju ikväll nångång och då ska vi ut och ta kort eftersom det är så härligt väder!:)


efter 3 dagars jobb med denna bild så vart jag nästan klar;)
orkar inte hålla på någe mer med den där, den är jobbig att göra...
vart dock inte så jätte nöjd med den heller, men den får duga:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0