Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

inget kan bli som förut,

skola idag, jag var typ duktig! gjorde 5 sidor i matteboken:O sen fick ja max poäng på svenska prove(a) låter typ som ja är värsta pluggisen:( men he ger ja inte:$ haha ja å emma fighta....vi skrek så ja fick ont i huve:O haha jaja...hände inte så jätte mycke men de som hände var kul iaf;) sen fpr jag home och satt mig vid datorn och snacka lite me lillen:) sen for jag på söder, var där med jessica heeela kvällen, hon e sooooet:$ HAHA vi hade sprungit genom hela torpskolan typ, eller till gympan men då fick vi oss inte tillbaka för alla dörrar var låsta:O då sprang vi utevägen med avdo i sockar hahaha:$  sen var jag även med elle cc och lillen ett tag:) sen for jag och jessan home och då hon gått åt ett annat håll kommer det en utlänning ba heeej sötnos, ja ba GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH typ cykla gärnet:] nu sitter ja å pratar med lillen, again:] nu ska jag bara duscha tvärt sen sova som en stock så jag orkar upp imorgon i tid! såhär låter då morgondagen för min del, INGEN SKOLA WIHOOOOOO:] haha jaja, jag ska iallafall fara till lule på morgon och hälsa på mammas kompis som sitt i rullstol och kom typ just från lassa osv inte så kul..sen vid lunch drar vi mot pite och shoppashoppashoppa! får ju barnbidraget imorrn så kläder ska köpas!:] sen kanske vi ska hälsa på olivia och dom också:) ska bli kulit så jag kommer väll hem på kvällen nån gång, sen lördag kanske de bli att vara med elin=) sen söndag kanske de blir å vara med lillen=) men nuuuuuuuuuuuu kära vänner, NU ska jag duscha! :D




Ta dina drömmar, dina löften, våra minnen, alla foton,
ja ta allt som du vill ha, jag tänker inte stanna kvar nej.
Spara dina tårar, din förklaring, packa din väska,
och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång,
gå härifrån och vänd inte om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0