Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hampusususus

idag på skolan så hände det inte allt för mycke, sprang omkring lite här och där och ja, gjorde allt möjligt..sen då vi slutade (slutade 50min tidigare) så gick jag till joel som satt och degade i korridoren och frågade om han orkade följa med till stan och ofc så gjorde han det! så jag vandrade där ett tag med han sen så följde han mig till bussen och tog den till kåge och sprang in till hampus och la mig och sov tills han kom hem, sen gjorde vi en massa kul!:) måste nog erkänna att jag har en aning ont i tungan...sugmärken på var sin sida av tungan HAHA riktigt fint..sen imorgon kommer jag nog att ha träningsvärk efter att ha suttit i deras massagestol med mig jäkla rygg, efter varje gång hampe har masserat mig så har jag fått träningsvärk men ja lova den där stolen tog i dubbelt så mycke:O hehe jaja...nu ska jag gå upp och fixa mig sen sova, imorgon så kommer jag sova kanske en minut eller två längre än idag eftersom jag börjar kvart över 9 men är inte med på gympan pga min förkylning som aldrig verkar vilja försvinna..men ja, eftersom jag inte är med så börjar jag 10 i 11(Y) sen blire att vara med hampus tror jag, och sen senare på kvällen kanske emma lyckas dra iväg mig till söder, vem vet;) PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0