Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ggggggjjjjjjjjjjjjjj

skrev ingenting igår, men dagen gick ju som den gick var inte på så bra humör så att säga, sen på kvällen for jag till söder, nf möte och bytte grupp också, hade missat 2 möten så jag fattade ingenting av kameran osv så fick lov att byta men då blire å jobba me emma;) sen så jag kom hem så bröt ja ihop men då räddade joel mig, tack vännen! skolan idag var väll mer trög än igår, men jag klarade mig igenom med en massa stöttande vänner! sprang omkring lite överallt sen vart jag tillfånga tagen av joel, fick inte gå på lektionen för han:O så han satt och höll fast mig och ja nådde inte ens ner te marken för att ja satt i hans knä HAHA kände mig liten:( sen tillslut så släppte han å ja och cc gick iväg:) hahaha och fysikprovet ska vi inte ens snacka om.....jag vet en viss julia som kommer att as garva åt de här:O hon satt å skrattade jävlart hela lektionen för mina poäng:(:(:(:(:(:( jag har aldrig faila på ett prov på sörböle, har fått för det mesta bra poäng, men nu hahaha javetefan vad som hände:O måste ta och göra om det där iallafall.... sen då ja slutade gick ja iväg till emma och vi for in till stan, köpte 9 örhängen och ett belock till halsbandet! hehe lät nästan mycke me att ja köpte 9 par örhängen, men dom va billiga:$ sen for vi hem och ska snart på söder:)! skriver mer senare eller imorgon

Dagens humör: sadface
Dagens borde: pallra mig iväg till söder
Dagens frisyr: valigt
Dagens smink: de vanliga
Dagens klädsel: mjukisbyxor tröja och halsduk
Dagens smycke: armband halsband och de i läppen
Dagens planer: söder
Dagens vill ha: pengar
Dagens längtan: jadu....
Dagens fundering: int så mycke
Dagens beroende: cola och nötter hehe(A)
Dagens personer: emmut:)
Dagens saknad: inte så svårt att lista ut..
Dagens roliga: typ inge, eller stan kanske
Dagens låt: kärlek till dig älskling
Dagens bild: ni få ingen mohih
Dagens mat: fruktsallad plättar och vofflor, fettisdag u know;)
Dagens pinsamma: att ja å emma höll på att cykla in i 2 personer 2 olika ggr:O
Dagens sanning: the saddest part isn't that whit each passing day i feel like i need you more, but it's the face that you don't need me at all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0