Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

beltmuel

har inte skrivit sen i, ja torsdags kanske det var? orkar inte skriva så mycke om vad som hänt, men han iallafall varit hemma heeeeeela helgen och umgåtts med familjen och annie:) vi har spela spel sett film och äte gott osv:) haha idag så for jag mamma pappa cissi och samuel till burträsk och var där nåra timmar och tjollrade på, fick mig några nya namn av samuel, några av dom var linnemuel kortmuel smalmuel och tokmuel, asså saMUEL hahahaha ja orka int:( sen for vi mot stadet igen och jag mamma och pappa pallrade oss iväg till 3kronor och köpte mat sen for vi hem och satt oss här nere och käkade framför tvn:) nu sitte jag och tråkar här..ska snart försöka få upp mamma från tvn så vi kan fixa en sak i mitt rum och flytta min säng osv, bränner skallen av mig då ja sover för ja har sängen breve elementet=( fast de är typ skönt ibland:] men just nu sitter hon iallafall och nördar tv, hon överröstar min musik:O och nu sitter jag och lyssnar på nå jävla mongo som sjung numb, hon sug:O EHEH jajaja, nog om tjoller här=) pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0