Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sleepyhead

Sitter i soffan just nu och är sömnigare än jag vet inte vad även fast jag vaknade för kanske en och en halv timma sedan. Jag la mig kanske..1 igår och skulle bara se ett avsnitt av one tree hill men det vart ett till..och ett till och ännu mer efter det. Då jag inte orkade se mer så pratade jag med massa folk och det hela slutade med att jag pratade med nicke ända till halv 10 idag och då la jag mig och sov. Rätt onödigt med tanke på att jag bara kunde ha varit vaken hela dagen istället? kan göra en lista på vad jag fick igår, vart jätte nöjd:)

Det här fick jag:

• tjocksockar
• bodylotion och duschkräm
• bodysplach eller hur de nu stavas
• 2 sett färgpennor
• toffifee
• ny platttång
• biokort
• mobilväska
• en av kenza ringarna
• till sist världens sötaste halsband av marcus, det var ett hjärta också stod det lillasyster i. huuur sött?

kanske glömde nånting vet inte..kan lägga in bilder sen också:) ikväll kommer iallafall annie och då blir det mer julklappsöppning och gomiddag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0