Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

rubrik

Jag vet att ni gillar min oerhört påhittiga rubrik:$ Tankecentralen står stilla just nu, vad jag iallafall vet är att sjukguden inte samarbetar, igår och dagen före det var jag jätte happy för att jag kände att min sjuka dansade till sitt slut. viiiiiilket har dansat fram igen!!! Tydligen har jag fått halsfluss nu också:O? jamena snälla..räckte det inte med den där äckliga febern? alla kramper jag fick? vanlig förkylning? ont i huvudet? illamående? spya? nääää tydligen räckte inte det, kulkulkulkulkul...jag är iallafall glad över att jag slipper vara sjuk på julafton iaf! hoppas jag:( det enda som varit bra med allt detta tråkiga, är att jag gått ner 3 kg:$:$ happy!

Jag behöver inte babbla sönder er om min sjukdom..igår så kom iallafall finaste hit ett tag, vi bara pratade och hade det trevligt. Hoppas bara att int han bli sjuk nudå:( Igår gjorde jag och mamma även sånt där med apelsiner, ni vet man sticker ner typ svarta saker i apelsinen och det börjar lukta otroooligt gott:$? och såg julfilm med glögg och pepparkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0